Monday, June 22, 2009

.:: kebisulan @ ketumbuhan @ tah la ::.



HOLA!
haitt..aku tengah konfius ni. objek ni dah lame dah aku tau kewujudannye tapi aku tetap konfius. apakah objek tersebut yang dah lame betapak kat belakang badan aku nih? betol-betol tengah belakang badan. urm. aku nak tengok pon tak bole. mau teleng kepale kalau dok pakse tengok gak. tengok ikut cemin bole la tapi tak nampak dekat pulak.aduyai. dulu, membe-membe aku cakap (lame punye kisah ni, sekarang aku kat rumah :p) ade satu bintik yang tak berape nak besar tak berape nak kecik bekale hijau kebiruan. uhh..sungguh aku tidak berpuas hati disebabkan aku tak dapat tengok 'beliau'.

malam ni la jadi sejarahnya.haha~ (macam ape je!). aku mintak tolong kakak aku tengokkan objek tu. mase die tengok, die pon bagitau sejibik sebijik macam membe aku cakap haritu. haish! aku pon suruh die cube try test picit mendalah tersebut. die cakap 'macam tak ade mate je, macam mane nak picit' (mate yang macam jerawat). tapi die try jugak. uihh..tau ape keluar?tadaa.. ade 'mendalah' kale hitam kekelabuan yang keluar. dengan penoh minat, kakak aku pon meneruskan kerja-kerja pemicitan. huii.. gile bapak la banyak kot 'mendalah' tu dok lepak tengah belakang aku. aku dapat tengok kat tisu jela. proses pengeluaran 'mendalah' tu tak dapat la aku tengok. kerja-kerja tersebut memakan mase dalam setengah jam macam tu la. adeyh.. naik lenguh badan aku membongkok.haihh. tapi amat banyak la 'mendalah' tu. sampai bedarah kakak aku picit. urgh.. sakit jugak tapi aku tahan je. (kuat kunun!aceyh :D ). kakak aku kate bole picit lagi tapi anak sedara aku sorang tuh asyik mengending je kat maminye, langsung kakak aku stop. objek tu pon da makin mengecik. yeay!

humm kesimpulannya, aku tetap tak tau ape objek tu sebab nak kate bisul, macam bukan je. aku assumekan 'mendalah' tu tak merbahaya. so, abaikan je sudaa!whee~ (^_^)

>> selamat bersurai! <<

No comments:

Post a Comment