Thursday, June 25, 2009

.: pepisahan :.

clawaniey sedang .... keletihan(+)kemengantukan!
mood : MyEm0.Com MyEm0.Com

haipp...(dah macam org jepun pulak)
SALAM...(ni baru la cara melayu Islam..hehe)

Hari ni aku pegi keja a.k.a praktikal macam biase. Tapi hari ni keja aku belambak sikit sebab ade akaun yang hari ni la tarikh datelinenye kena hanta kat client. tekejar-kejar la dibuatnye tadi. haiahh.. tapi hari ni hari sedeh sikit sebab 2 orang budak ofis aku resign. puncanya? aku tau tapi malas la nak cakap. karang tak de sape pulak nak keja kat company tuh. tak baek! tak baek!
Aku nak kate sedeh sangat tak la kot sebab aku pon baru je sebulan lebih dengan diorang tuh tapi dah rapat la. hurmm belaku la drama pendek kat stesen putra bangsar petang tadi dalam pukul 5 lebih gitu dengan besaksikan penjual topup yang meniage kat situ, penjual tiket tren plus orang-orang yang lalu lalang. mane taknye, tengah-tengah laman la nak bepelok ciomnye. ala, peduli ape ye dok. lantak la orang nak kate hape pon. tak meninggal kot kan. hahaha, aku gelak je tengok diorang tadi. tak tau kenape aku gelak. sebab sedeh yang ditahan-tahan kot. klaka. nak cover menangis konon. macam aku tak tau die tengah tahan air mate yang nak meleleh tu. haish. tak baek la. diorang sungguh-sungguh sedeh tu. gege~
esok tinggal la kami bedua saje yang muda jelita ni. yang laen dah agak beusia lebih. tak geng la orang kate. hihik,

Okla. mate aku pon dah berat, bantal dah memanggil, tilam dah menyeru, selimut melambai-lambai, justeru aku pon kena la menyahut panggilan "mereka".

eyh sebelum telupe, nak wish congratz to encik adook *encik? tak bole bla..* yang telah menimang puteri sulungnya 24.06.09 . taniah. anda begelar bapak!. hehe
and...
nak ucapkan takziah pada keluarga Wan Siti Farihan, student UKM yang meninggal dunia 24.06.08 Al-Fatihah.

" Setiap hari yang datang akan datang dan tak lupa juga yang pergi akan pergi. "

No comments:

Post a Comment