Monday, July 6, 2009

.aku yg membisu.

aku rase macam dah lame gile kot aku tak update ini blog. kecian kamu ye cik blog ditinggalkan tanpa belaian.hehe (",) bukan ape, kebenganggan aku tuh terase sampai le ke hari ini. tapi hari ini aku bengang pesal benda laen pulak. haish. asek bengang je aku ney. pms sebulan ke hape..haha (^^,) . setakat ni aku dah kumpul banyak gak la cerite nak di share kat cini. tunggu mase je aku nak godam habes-habesan. yeah! tapi hari ni bukan la harinye sebab aku ade mission laen yang aku kena settlekan dulu. ni pon buat syarat je la aku mengupdate blog ni. kang merajuk blog aku ni pulok. dah la macam tak bez je. hahaha.
ok2. kang merapu meraban pulak aku. hehe

>> kat cini aku nak habaq yang lately macam-macam bende baru yang bejaye aku dapat. yeay! moge-moge banyak lagi bende yang bez aku dapat. kawan-kawan jangan lupe doakan aku. whee~ <<

No comments:

Post a Comment