Tuesday, September 8, 2009

berjaya

yeay!!! [ sambil melompat seperti katak nak terbang! macam mana hekk?!! ]

akhirnya aku berjaya meng'update' cik blog ini setelah sekian lama aku mengabaikan, mengenepikan, melupakan dan menyisihkannya. hurm.

ouh haa. aku bukan update biasa-biasa je. aku update luarbiasa sikit. apa yang luarbiasanya?haa ini yang kita tak tau! <<--- dialog cerita los dan faun. seronok amat!
erm..sape yang macam pernah terjenguk blog aku ni, mesti perasan. tu pon kalau perasan la.
aku hanyalah insan yang daif lagi naif.

# merenung sejenak #

dia yang tak pernah menderita itu hanya hidup separuh kadar.
dia yang tak pernah gagal itu tak pernah berusah.
dia yang tak pernah menangis itu tak tahu erti ketawa sebenarnya.
dia yang tak pernah meragui itu tak pernah berfikir dan bertanya.

No comments:

Post a Comment