Friday, September 11, 2009

permainan yang mempermainkan pemain

unplan activities. aku pah yan anne.
asalnya sebab keluar nak pegi isi minyak kereta pah plus beli air mineral je.
aleh2... sampai habis sahur baru balik. itulah kalau dah busan.
ada pulak kaki nak keluar. laju je la masing2.

masalahnya tak ada arah tujuan
tapi memang tak boleh bla la nak duduk melepak je kat bilik
yang ye nya, kaki gatal nak keluar. haha.

kereta dah menuju ke alamanda.
tiba2 keluar pulak plan lain. nak pegi danau kota pulak.
so kami teruskan perjuangan ke KL. before pegi danau, layan muvie dulu.
TS. aci dan je cerita apa yang ada. bedal! itu pon kot ada.
kalau tak ada, muncung le masing2.

GAMER.
haritu member aku ada cakap, cerita ni baru keluar.
sejauh mana barunya, aku pun tak tau. aku dah lama tak updatekan diri pasal muvie2 ni.
layan jela. dah hampir separuh cerita, baru la dapat tangkap cerita ni pasal apa.
start2 cerita memang aku tak paham. rasa macam baik aku tido je. lagi bagus.

tapi sebenanya, cerita ni menguji minda. kategori berat.
kita kasi pikir sikit sama penonton. hahaha.
menarik la jalan ceritanya. tak rugi la aku yang tengah kopak ni pegi melayan cerita tu.
tapi ni bagi aku. lain orang, lain pendapat, lain pandangan, lain cara pemikirannya.

seorang pemain yang memperjudikan nyawa dalam satu permainan yang mempermainkan pemainnya tanpa mengetahui siapa pemain sebenar.
haa.. paham ke? huhu.

cerita panjang2 pun tak guna. baik la korang layan sendiri cerita ni.
aku cerita pun karang bukan korang paham sangat.
lagipun ada sesetengah orang tak suka bila orang lain cerita dulu kat dia cerita yang dia belum tengok plus dah plan nak tengok. nanti tak pasal2 tarik mood dia.
dah tengok nanti, boleh la kita mengomen secara berjemaah ye.

perjuangan diteruskan ke danau kota.
ramai la orang bulan2 puasa ni. ramai gile.
tak macam biasa. siap tambah gerai sana-sini.
kepala dah berpinar. mata dah lebam rasa nak pejam.
tak boleh bla.
chow~

pekena nasi lemak telo mata 2 bijik, bali suam, air kosong. sahur! siap.
jauh mana pun pegi, makannya tetap kat Fariz.
mapley tersohor Bangi. haaahh.

# menguap kali ke berapa juta dah #

adioss~
^^,

*******************************************************

The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched.
They must be felt with the heart.

No comments:

Post a Comment