Friday, October 9, 2009

busan


busan?
mendalah pe tuh....?

kalau nak tau sekarang ni aku tengah mengalami simptom busan tuh.
bukan tahap gaban lagi. tahap dewa 19 dah. adoyai.
buat ini salah. buat itu tak kena. nak buat ape lagi?
kasi idea tolong....

arini benda yang aku buat.....
bangun tido. mandi. on9. tengok cite. tengok cite. makan. on9. tengok cite. on9. on9. tengok cite.
tolong sape2 ulangkan lagi bende yang aku buat bole?
aku dah tak larat nak ulang dah.
las sekali... tido!
bapak pening kepala aku ngadap laptop ni 24/7..
arghhh... tolong saye!

keje belambak sebenanye.
yang ye nye aku malas.
tu sebab aku rase macam tak de keje..
hahahahahahahaha
:))

apa2 pun.. yang penting kita hepy!!!!

* terhasil dikala aku busan *


Bila ada masalah, buat selamba, hidup akan jadi bahagia.
Anggap masalah sebagai masalah, jawabnya susah!

No comments:

Post a Comment