Monday, October 12, 2009

dizzy coz bizzy

ye. memang aku bizzy sekarang.
bukan sikit2. tapi bukan main lagi.
kepala otak aku dah mental sikit. senget. 3 suku. pening2 nyamuk kene ridsect.
ini la padah!
keje dah kasi awal. buat las2 minit jugak.
macam hebat sangat. macam dan je nak siap dalam 2 3 saat. konon.
padan la muke kau waniey.
hahahaha :))


:: sape suroh ko buat keje las minit? ( korang nak cakap kan... aku taw! )
= sebab keje yang aku kena buat ni keja bekumpulan la weh. ahli lain pon tanak ajak buat awal2. aku ikot je. kire kawan2 aku pon stok kaki buat keje las minit gak la. 2x5. haha :D


:: sape suroh ikot kawan2? yang elok tanak ikot, yang tak elok laju je kamu nak ikot. ( kate ayah aku! )
= eh.. mane ade orang ikot kawan yang tak elok. ni keje kumpulan. kene bekerjasama. buat same2. semangat bekumpulan la katekan. hehe :)


:: bekerjasama tapi las minit nak buat ape....? ( sambung lecturer aku plak. haa kau... )
= laa.. ni bukan las minit la prof. prof kate kene submit mase nak masuk final exam nanti kan. saye rase macam lagi 3 minggu. banyak lagi kot mase. sempat. sempat. saye saje je nak buat2 gelabah macam da las2 minit. nak ready tuk final. cewah!


:: bila orang cakap sikit, menjawab... macam mane nak sedar diri??? ( ayah aku dah hangin. gini la! )
= perghh.. kene sekali. tapi betol la ape aku jawab. tu bukan cakap. tu tanye. bile orang tanye, kite kene la jawab. kan. kan. kalo macam tu, dalam exam, soalan tanye, kite jangan jawab. bole?
nanti tak dapat markah, fail, mak ayah sume tanye kenape fail, tak payah susuh2 jawab. jawapannya, lima jari tangan dan kaki di'trademark'kan ke muke kite. taniah diucapkan.

hahahaha :D


ok. dah cukup bukti ke kesengetan otak aku?
otak aku lagi senget lepas aku pegi ambik slip exam tadi.
dengan bangganya aku nak annouce kat sini yang aku abes exam 2hb Nov. yeay.
tapi..... seminggu sebelum tu aku mati. killer paper bederet siot. macam har...harharhar :D

bizzy bizzy aku pon, dan lagi aku merapek makan kerepek kat cni.
cni la tempat aku nak hilangkan sikit stress aku ni. terlebey suda! chewah!
hohohohohoho :))

sudah!
maw rehat otak. nanti jadi 1/2, lagi payah nak bela.
chiow~
^^,


Cabaran hidop ibarat taik hidong. kadang-kadang kecik. kadang-kadang besar.
Walaupon hari-hari kite korek hidong, esok taik hidong baru akan terbentuk.
Jadi jangan putus asa wahai kawan-kawan semua.
Teruskan mengorek dengan gembira.

whee~
^_^


* ini anak sedare aku yang ke 3. wan muhammad aliff firuz. comey macam 'ashu'nye kan. hahaha. muntah dak ni denga. *

4 comments:

  1. "Cabaran hidop ibarat taik hidong. kadang-kadang kecik. kadang-kadang besar.
    Walaupon hari-hari kite korek hidong, esok taik hidong baru akan terbentuk.
    Jadi jangan putus asa wahai kawan-kawan semua.
    Teruskan mengorek dengan gembira. "

    -belum pernah wa terjumpa kata pujangga sehebat ini. bagus jugak lu nih. sekepala lah kite. haha

    -jap. lu suke sgt ke kurik2 idung? haha.

    ReplyDelete
  2. suke sgt tu xbpe nk la..
    tp quiz MukaBuku membuktikan habitku b4 teedo.ciss durjana c pembinkin quiz.peca lobang gua!

    ReplyDelete
  3. hahhaha.. xpe2. sekali skala pecah lobang idung apa salahnya. hehe..

    wa terasa nk polow n link blog ni la. boleh?

    ReplyDelete