Tuesday, October 13, 2009

hari yang beraktiviti

ala. sebenanye takde la beraktiviti sangat.
bangun tido je matahari da condong lebih belah barat.
biase la anak dara zaman sekang dok kat bandar ilang jap tatasusila kampong.
eh. tapi aku stat tido pon pas subuh ok. malam semalamnye aku pulun memulun.
pulun ape? aih. cite dalam kelambu pon nak kena share ke......?
haha :)

aktiviti yang paling layan arini jatuh kepada.....................
dudududududududududummmmm.......
menggile di kelas yang gile... gile punye busan.
ya ampon. taktaw la mak nak habaq tagha mana busannya noq.
mak sikit punya bebulu telinga dengaq tah hapa sembang tah kat depan nu. bedosa mak noq. mak tidoq lagi bek la. pasai pa.. dalam ati dok ngumpat ngata tu ini. duhh...
begitula seksanye jiwa raga aku ketika di dalam kelas ethics setiap petang selasa.
name je dok dalam kelas etika. tapi seko pon tak beretika. same dengan jela ngan orang yang becakap ni haa.
haish. masyarakat. masyarakat. <--- motif?

kemudian aku pulang ke bilik. selepas itu aku ke bilik kawan aku. seterusnya aku besembang dan begosip. dan begelak ketawa. sejurus kemudian aku mengonline menggunakan laptop kawan aku itu. akhirnya aku terdampar kelesuan kelaparan. bukan tido ye. aku blur nak buat ape lepas ni.

eyy. gwa penat la nak story gaya budak skola rendah ney. gwa da la memang tengah penat ni. 90 minit cukup besukan ala taichi lepas makan tadi. style gwa cakap lu. begelodak isi perot gwa. style mendenye tah. kalo dapat buat kepek, bagi sangat la kt kaw. tengah dok begaye ala-ala muhammad ali, dan lagi aku tarik chorus anggapanmu. kalah ziana zain. bungkus. suara dayang senandung macam aku, sape bole celen beb...

ding! 4469 jamban 3.
upss... nombo suda mari. perot suda nari.
tompang lalu...... :)

Cinta. betul ke buta?
Benci. betul ke sayang?
Kekasih. betul ke setia?
Sahabat. betul ke sejati?
Orang yang bace blog aku ni. betol ke tak betol?

:: aku pon belom tentu betol! hahaha :D ::

* single tebaru aku akan direlease pada 19.10.2009 betitle 'dan sesengguhnya'. sile la dapatkannya dipasaraya-pasaraya tedekat dan tesoho. lagu ni dah ke udara semasa aku di jamban 3 tadi. apa tunggu lagi. rembat dan sebat selagi aku masih ade *

halamak.. minah indie siot. minah india ye kot. kakakakakakakakasihan :))

3 comments:

  1. wa pun kurang betul sangat. haha.

    jap2, tu tengah wat chord ape tu? kalu ke-empat2 jari kat string n fret yang sama macam x de je. hehe.

    xpe, goreng saja! hehe.

    ReplyDelete
  2. haha..
    hg nmpk cm ceq pemen gitar pro ke encik lidi?
    wakakakaka...
    tula nmenye rembt n sebat!

    simple!
    jnji ku epi muorg epi..:P

    ReplyDelete
  3. hahahah...
    mari2..jamban 2 lak pgil ney..
    p0yo jew lbih 2 kn?..
    selalu kn ko men pki kaki..
    hahahah

    ReplyDelete