Tuesday, October 13, 2009

dilemma ari rabu

eee... mane ni. adoi. dah macam-macam gaye klua ni. ala-ala perenang kuak kupu-kupu, penari ballet, undertaker sume cukup. tetonggeng sane cni.
dalam laci takde. dalam loker takde. bawah bantal takde. celah buku takde. dalam beg roxy takde. dalam poket jeans takde. dalam kasut takde. dalam tilam yang aku toreh takde. dalam besi katel takde. dalam lipatan suadalam pon takde. takde. takde. dan takde.
haish. mane korang pegi ni. jangan la main nyorok2 ngan aku. kene sorok ngan hantu baru tau.
hantu? haa... sah! kompom! terang nyata lagi tesuluh. aku dah taw.
ni tak lain tak bukan keje c setan kecik kale ijau bemazhab skinhead. kompom ah!
eh tapi rumet aku takde pon keco2 pasal ape2. takkan aku sorang je yang beliau pilih?
hmm... otak tak-berape-nak-center aku mule bekeje. scanning. searching. downloading.

ouh. kad! ye. kad! wah. aku dah nampak mase depan.

tett. RM-0.00
" woi cik kak. mu takde duit dalam ni. p men jaoh2."
perghh... bedezuppp gegendang telinge aku ditampa oleh kate2 mesin tesebut.
cilakak punye mesin. aku sikit punye chantek lagi anggun ni bole die sound dengan jitunye.
seap taruk -ve lagi kat belen tuh.

dilemma 1 :
aku jatuh miskin! kais pagi tak makan, kais tengahari cium baw lauk nasi membe, kais petang teguk airlio, kais malam makan kueh raye hasil simpati kawan2. uwaaaaaaa T_T T_T

*************************************************

.kelas pagi2 hari.
mud suam2 kuku. mate sembab. otak lembab. perot bekrruk.
lain2 tadehal. bole setle. usha mamat2 macho, bijik mate celik, otak sega, mud hot n spicy.
perot? nasi lemak-roti kosong-telo separuh masak-bubur nasi-sandwich sadin-tea tarik kata mari, kelas kata pegi.
abang halim, saye putar... makan besa. makan besa. B untuk bubur. ya... itu yang kita cari!!!!

bubur je aku pilih tuk santapan pagi ni. sep. nak makan besa, wang kenela besa beb.
ukurlah baju dibadan sendiri. jangan jadi seperti lalang. angin betiup kencang, die pon kencang. karam singh walia. tivi tiga.

eh. apehal ni. apehal semua kelua ni. eh janganla men geli2 ngan aku. men geli2 memalam la.
eh jangan la camni. aku tak bole control la. ey ey ey eyyyyyy....

abes. seluruh muke gatal2. merah2. telinge temasuk jugak.
jawapannya sambal o kicap dalam bubur tu kompom ade boh belacan ke cincalok ke hape tah..
insan seperti aku ni memang tak bole in langsung dengan spesis2 yang berasal dari laut.

dilemma 2 :
aku sedang sengsara menggaru-garu kawasan yang dikenalpasti dijangkiti virus belacan.
azab. seksa. aduh. uwaaaaaa T_T

******************************************************

jadi. aku ade bemillion sebab aku bad mud arini. tolong jangan tanye nape lagi ye.
kepale tengah semak dengan projek yang tak seap lagi. exam membunuh stret seminggu.
mati!

# tibe2 nanges. kerunsingan tak tertanggung beberape jam. je! #

Adakah aku perlu.....
MyEm0.Com hentam kepale sniri..
MyEm0.Com mengflyingkick sesape yg dapat..
MyEm0.Com membenamkan pisau ke tubuh orang o binatang..
MyEm0.Com menguji kekebalan kepala aku..
MyEm0.Com tehangguk-hangguk sensorang..
MyEm0.Com lalalalalalalalalalalaiiii...
MyEm0.Com yg ini............... wah! syiok!

sile beri pendapat anda dengan jujur dan ikhlas..
^^,

PENGALAMAN banyak beri PENGAJARAN..
ia akan MEMBENTUK kita.
dalam perjalanan hidup kita akan banyak temui sesuatu yang tak menyenangkan.
SAKIT. PENDERITAAN. dan banyak AIR MATA.
tapi inilah caranya untuk ubah diri kita untuk menjadi insan yang CANTIK.

2 comments:

  1. saba2..
    kang de org bli bju ko..
    duit gak 2..
    npe sebut mknn!!!!
    aku lapa d0wh!!

    ReplyDelete
  2. de le bpe kerat je ak dpt juei bju tu.
    xpela.lepas gk tekak nk mkn ye dak..

    ReplyDelete