Tuesday, July 14, 2009

.suatu malam di pasar malam.

Lokasi : Pasar malam Shell Bangi
Hari : Selasa
Jam : 8.30 pm +++
Yg Telibat : Aku, Yan, Miera, Anne, Pakcik penjual lintah.

:: Scene 1 [Yan .vs. Penjual Lintah] ::

Sedang aku, Yan, Miera menunggu c Anne ke kedai untuk membeli cermin, kami melintasi sebuah gerai yang meletakkan beberapa akor lintah di dalam sebuah bekas di atas meja. Kami sangat teruja kerana lintah tersebut ter amat sangat besar, sehat dan gemok. Lalu kami berhenti di situ untuk melihat dengan lebih dekat. Tibe-tibe...

Yan : Pakcik. Lintah ni dah kenyang ke? *nada besungguh-sungguh*
Penjual : Tak kenyang lagi. (nak taknak je die jawab.ceh!)
Yan : Kenapa lintah ni gemok?
Penjual : .......?!

:: Scece 2 [Aku .vs. Yan] ::

Aku : Weh, ko kenyang ke?
Yan : Takla. Nape?
Aku : Nape ko gemok? wakakakakakakaka... (sumpah aku tak tahan gyle nak gelak..)
Yan : @#$%^&* ko!!!! *hiyakkk.dush.dush.dush.debish.haiikk.abugittttt*. Hambik kau!
Aku : (x_x) erk....

-- lembik aku kat situ jugak kena karatedo taikwondo kamehameha sepak terajang c Yan. Kuasa yg tiada tandingan. Mane aci..lintah tu tak wat ape pon kat Yan tanye soalan camtuh. Nape aku kena??? arghhhh...dunia ni xadil. sungguh xadil!!!! hahahahaha.. anak wayang la pulok. --

Ampon Yan!

1 comment: