Wednesday, September 9, 2009

09.09.09

wah~
cantek betol tarikh baby yang lahir harini kan. 09.09.09.
hmm. cakap pasal lahir. harini hari jadi member aku punya member.
kire member aku juga la. lepak sekali semua.

happy birthday nenekz.

****************************************

harini aku dengan kawan2 aku buka puasa free. yeay! time2 nak bejimat ni memang sangat2 mengharap la dapat makan free ye dak.. kolej aku yang baikhati ni buat majlis berbuka puasa peringkat kolej. TNC pon turun. tapi aku dengan kawan2 aku tak turun pon. just ambik nasi je. nasi tomato tu. hmm biasala. karang terbakar pulak masing2 dok join majlis tu. kena pulak ada ceramah. lagi la rentung semua.maklumla semua dah macam syaitannirrajim. haha.

# ketawa #

When life give you a thousand reason to cry, show that you have a million reason to smile. keep smiling and enjoy life no matter how hard it is.

No comments:

Post a Comment